niedziela, 13 stycznia 2013

'Jeszcze będzie pięknie... Jeszcze będzie normalnie'

Heyo. !

Myślałam że będzie gorzej na balu, ale było super ! Ja chcę jeszcze raz ! Nawet się nie wywaliłam w moich butach ^^. Niektórzy zaczeli już ferie i zazdroszczę im, bo ja mam dopiero w ostatnim terminie.

Dzisiaj jest niedziela 13 stycznia i XXI Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tamtym tygodniu na lekcji religii ksiądz bardzo namotał w mojej głowie co do tej akcji. Porównanie między WOŚP, a Caritas non sens. W skrócie to brzmiało tak, że pieniądze i fundusze zebrane podczas finału tylko w połowie są dawane ludziom. Z drugiej strony gdyby nie było tych pieniędzy to w szpitalach nie byłoby dofinansowania i nie było by sprzętu medycznego niezbędnego moim zdaniem , a medycyna jest dla mnie bardzo ważna. Nie raz gdy byłam na badaniach widziałam przylepione serduszko, a na nim wymalowany napis : 'Wielka Oskiestra Świątecznej Pomocy' Nie wiedziałam wtedy co to jest, myślałam że to tylko tak abym się nie stresowała i czymś się zajęła podczas badania. Dopiero z biegiem lat dowiedziałam się co to za akcja i co roku wrzucałam do puszki drobne monety, bo chciałam pomóc dzieciom i potrzebującym tak jak mi kiedyś ktoś pomógł wrzucając nawet złotówkę . Więc nie ważne czy i ile pieniędzy trafia do ludzi, ważne że trafia.



72a01923c1edd9c36a19c072990e63e4,62,37.jpg

Świętazima (2).jpg

tumblr_ld2do0No641qckbn5o1_500_large.jpg


Podsyłajcie pomysły ! :)
 
Bayo.

2 komentarze:

  1. Masz rację , czasami księża gadają od rzeczy ... -,-
    Też mam ferie w ostatnim terminie i moje serce pęka , bo jutro do szkoły , a niektórzy to się wyśpią ... ;((

    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre ostatnie zdanie :)
    Jak to mawiają - liczą się chęci ;3

    OdpowiedzUsuń