sobota, 9 listopada 2013

'Miało być dobrze. Właśnie. Miało. '


Na facebook'u milion statusów ' w związku ' ... To koniec świata ?
Ludzie na serio ? Tylko ja jestem odludkiem, samotnym odludkiem ? Który cały wieczór spędza na oglądaniu filmów i płakaniu. Na serio ? Czasami mam już dość. Mam dość podlizywaniu się każdemu, staraniu się, pomaganiu. Czasami mam zwyczajnie dość. Kocham samotność, czasami kocham odciąć od świata, ale ja też istnieje, też jestem człowiekiem, też jestem na tym świecie. Może nie jestem piękna, ani chuda. Ale zauważ mnie, proszę, uśmiechnij się. Mam nadzieję, że o dużo nie proszę. 
No ale nie oszukujmy się, kto ma dla mnie czas. Mają coś lepszego do robienia. A ja ? Czasami się męczę.
To mnie rozwala od środka. Nic na to nie poradzę. Też mam swoje zasady i ideały, nie jestem zdesperowana, co to to nie. Nie martw się jakoś sobie poradzę.. Może..

smutne

sad

Black and White

love is a losing game


Nie przejmuj się mną, nie myśl o mnie, nie staraj się. Przecież nie jestem kimś ważnym dla ciebie, nawet nie udawaj. Proszę, to mnie niszczy. Wolę być sama. 


Nie umiem pisać tak jak kiedyś, przepraszam siebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz